mandag 18. april 2016

Da er jeg i gang!

Gretes Systue.
Da starter jeg et nytt ærlig forsøk på å blogge på Gretes Systue. Navnet var dessverre opptatt, men jeg er fortsatt meg og holder på med syhobbyen min!
Jeg koser meg daglig på systua mi der jeg syr produkter i alle mulig varianter til salg. Noen ganger syr jeg på bestilling og andre ganger syr jeg til utstilling på messer og produktkvelder.
I denne første bloggen ønsker jeg å presentere noen av de produktene jeg har laget i vinter. Alle produkter sys i ulike farger og mønstre.

På facebook har jeg også en offentlig gruppe som du kan følge. Lim inn følgende url eller søk <Gretes Systue>
https://www.facebook.com/groups/248288275354925/?fref=ts


 
 

Luer og pannebånd i ulike farger og mønstre.
Sydd i Jersey-stoff


Jenteskjørt i str 3-4 år, ulike farger og mønstre


 


Genser og bukse i str 2-3 år. Selges som sett eller hver for seg.
Sydd i Jersey-stoff
 Stor skulderveske med ett hovedrom og flere lommer.
Samlet oversikt "Strikkeoppbevaring!"
 Oppbevaringsveske strikkesaker
Rundpinneveske. 
Strikkepinne- oppbevaring
En annen variant av rundpinneoppbevaring
 Strikkepinner
Denne er genial når du er på farten! Med strikkepinner i veska og påbegynt strikk- slipper du nå at maskene forsvinner fra pinnene. Passer til ulike lengder strikkepinner.
 Lappeteknikk- duker i ulike varianter. Disse løperene passer midt på salongbordet.

Yndige sminkepunger i ulike varianter.
Påbegynte prosjekter, duker


Smokkelenker til den kresne- fås i mange varianter!
Telysposer som fint kan stå framme til pynt!

13 kommentarer:

  1. Å så koselig at du har laga dæ blogg Grete. Lykke t me sia di 😊

    SvarSlett
  2. Mye flott du lager, Grete! Koselig blogg. Lykke til med prosjektene! :-)

    SvarSlett
  3. Flinke deg, Grete! Bra med blogg sånn at flere for se hvor mye fint du lager!

    SvarSlett
  4. Flinke deg, Grete! Bra med blogg sånn at flere for se hvor mye fint du lager!

    SvarSlett
  5. Hei Grete og gratulere med blogg !! :-) Så mye fint du har laget, så artig å se. Ønsker deg masse lykke til på systua di og gleder meg å følge bloggen din fremover :-)

    SvarSlett